Nykter utav vin & full av längtan

I min värld får jag göra som jag vill,
så jag gick fram och sa,
du, dig vill jag ha.
Jag fick en kram och allt blev bra.
.
Winnerbäck är ju förjävla bra.
mums
.
Låg och pratade, skrev, fast man säger väl pratade
tycker jag
men jag kan väl skriva skrev då,
eftersom att jag inte sa några ord
bara skrattade
men iallafaaaall sååå
skrev jag alltså,
med Mr Awesome till fem i morse,
vi har så mycket att säga,
att fnissa om,
och det tar liksom inte slut heller,
haha.
Och åsikterna är så jävla perfekta,
det är som ett skämt,
att en person verkligen kan ha exakt samma åsikter och faktiskt uttrycka dom,
inte bara som alla andra 'ja jag vet, mm, aa," osv
utan faktiskt meningar,
som har en mening.
aldrig lagt märke till dig direkt,
definitivt inte trott att du hade såna åsikter,
och så många tankar,
och att du är så sjukt rolig,
magen dör typ miljontals gånger under en minut för att du är sån.
Och det är liksom inte så att det blir ett skratt bara för att,
utan det är verkligen riktigt äkta, haha helt galet!
var har du varit hela mitt liv?
Dig hade man ju verkligen behövt varje gång man varit ledsen,
helt fantastisk!
.
Sen att awesome & badass får barn som heter totally & fuckin gör ju inte saken sämre alls!
dock känns det här lite sorligt?
stackars barn tycker jag.
men sen fick dom whiskey och saken var biff.
Då kom idé-makaren fram igen!
.
när vi var elak mot två igår,
så insåg vi att vi är helt jävla galna själva,
men på en helt annan nivå.
en mycket bättre nivå.
.
hahah , ja.
det är fantastiskt vad awesome du är,
men nu ska jag allt ta & bära ner alla stulna skyltar ner i källlllaren! höhöhöhh
mamma tyckte inte dom skulle stå här när jag hyr ut.
fattar inte varför?
men dom får väl komma tillbaka efter sommarn kansköööö.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0