Nu finns det inget värt att stjäla

Drog till natalie vid kvart i åtta igår,
dom hade grillat osvosv,
fick mig en halv korv av m-thilda!
urgod var den.
Vi satt väl och pratade lite, hade allmänt trevligt,
vissa ville se vm-semifinalen,
eller vad det nu var för något?
Så vi hade väl på det,
sen vid halv elva drog typ alla,
så då gick jag och mötte engen awesome,
eller han mötte väl rättare sagt mig,
och så gick vi hem till honom,
pratade, såg på film, osv.
Vid fyra gick vi ut & tog en promenad,
sen dilla vi runt och var allmänt knasiga.
Somnade vid tio imorse & så gick vi upp kvart i två.
Känner mig så sjuuuukt pigg & fräsch! MUMS
.
Vilket innehållslöst inlägg.
men har man sovit fyra timmar så är det okej.


Kommentarer
malin

snyggt kort :)

Allt bra?

2010-07-19 @ 00:14:17
URL: http://lillstrumpanmolle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0