En trött ensam cowboy

varför blev jag plötsligt sugen att se på lucky luuk?
lacky lok
jamen för låten kom på ipoden
såklart
jag borde kanske ladda ner det
eller leta reda på filmen som ska finnas någonstans.
.
11 nätter i rad spenderade med Martin,
känns riktigt bra,
ska säga upp lägenheten och flytta dit!
skoja
det ska jag inte. haha
Men däremot ska jag sova hos honom en natt till,
eftersom jag varken kan sova, duscha eller laga mat här för tillfället.
sängkläder & handdukar hos mormor,
duschsaker hos martin,
spis trasig.
.
jobbigt att bära upp allt från källaren ensam var det,
waaainwain
Men det var faktiskt inte så neat
det var tungt och tråkigt
Men mamma drog till Torsby & ze Eng drog till skatehallen
era svin
sviker mig bara sådär..
nejmen allvarligt,
nu har jag fått allt på plats som går att få på plats,
känns som jag har ett hem igen.
Som att jag kan gå hem,
vara ensam
vara mig
glömma att jag söp skallen av mig föregående vecka
jag kan bara låsa in mig här,
stänga av mobiler
datorer
tv-apparater
och andra tekniska saker,
dra ner rullgardinerna
inte öppna om det ringer på dörren.
bara var migmigmig
.
Jag är liksom inte van att ha folk runt mig längre,
och jag blir för beroende direkt och det vill jag inte
så ensam-dagar borde jag ha,
fast jag inte vill
fast jag vill
fast jag inte vill
fattar ni?
jag gör i alla fall .
.
jag har två fyllor kvar
sen äre slut!
nej jag vill inte att det ska vara slut
så det är inget sånt
bara att pengarna börjar svika mig
</3
skitpengar
men det är väl nyttigt antar jag..
.
Funderar på att gå ut och lägga mig i solen,
men det är inte så roligt ensam,
speciellt inte när man inte har nått eget uteplace,
det är bara mitt på gården bland alla hyreshusen och asöfndasjbfn
nej det kände jag inte för ensam bara
.
Men om Engen blir färdig snart på tönthallen
som kanske är lite cool,
(men den är töntig nu för han borde vara här)
så kan vi ju sola vi två.
Men han blir väl kvar till åtta när solen gått ner :p
.
Så sims it is.
latuuur
.
min.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0