Badminton

Ligger i Josefines säng
tror jag,
eller jag vet,
för den är rosa.
Är hemma hos Evelina i alla fall,
och vi hade picknick i parken idag när jag kom,
sen gick vi och hyrde en film och sen cyklade hon hem oss,
filmen va brrrrra,
men badminton'et efteråt var bäst.
vi försökte och försökte, men gick det bra - näähä.
Men när vi började prata om saker so gjorde oss arga,
så gick det helt plötsligt jättesuperbra!
vi är underbara människor - vi känner oss.
.
Jag är inte van att det tar tid,
men jag tycker om det så himla mycket,
det är så mycket bättre och känns mer seriöst.
Men ovant, konstigt och blablabla.
.
Karlstad somsagt,
drar nog till Torsby imorgon.
evelina gnäller i sängen nu,
så jag kan inte tänka mer.
AJÖKEN


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0