töntlista innan töntpluggning

Du heter: Cathrin
Smeknamn: beror på vilka jag umgås med. Men jag gillar nog sixten bäst

Låt som när du är ledsen sörjer till: eagles - hotel calefornia

Beroende av: tuggummi

Vad tror folk om dig? att jag är dum i huvudet, tror jag. fast jag vet inte haha

Stämmer det? haha, beror väl på. men ja, det är jag nog

Vad får du oftast komplimanger för? inget vad jag har tänkt på. kläder ibland kanske

Hur imponerar man på dig? man är sig själv
Brukar du skratta för dig själv? absolut!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Som att det är för lång tid! Va fan skulle jag komma ut i december för ! Skit mammas mage"

Var bor du? Malung

Trivs du där? faktiskt så gör jag det.

Hur svarar du i mobilen? hallå eller cathrin

Vem ringde du senast? Mathilda

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: god morgon blabalbalbal
Antal timmar sömn inatt: 11 typ

Sov du ensam: ja..

Brukar du komma i tid: beror på vad det är till :p 
Hur känner du dig nu: ofräsh, opepp, ensam

Vanligaste färg på dina kläder: jag vet inte, färger iaf

Vad tycker du om fötter: roliga att killa under

Vad saknar du: Maria, marthe, evelina

Hade du en bra kväll igår: njae, fast ingen dålig heller. den va som en vanlig kväll för 3 månader sen

Favorit dryck på morgonen: vatten/oboy
När brukar du oftast gå och lägga dig: runt tio, iaf när det är skola

Är du blyg? inte blyg kanske, men självförtroendet är väl inte på topp precis
Sysslar du med någon idrott: nej 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: runka!

Är du nöjd med ditt liv: yes

Är du bortskämd: Nej, men jag har varit. 
Vad gör du i morgon: Pluggar som fan, saknar martin.

Vad är det värsta du vet? Svek & lögner.

Har du bra vänner och äkta vänskap? det har jag absolut!

Vad är det finaste du fått? En pall, en eng, en martin alltså. 
En speciell dag du minns: Första gången jag såg Maria irl!

Du samlar på: inget

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Maria/Camilla, beror på vad det handlar om så vem som fattar.
När grät du senast: i förrgår, fast inte grätgrät,bara några tårar. annars var det jättelänge sen

Vad skulle du göra om du vann en miljon: flytta eller nåt

Vill du gifta dig: ja
Vill du ha barn: verkligen

Är du musikalisk? nej

Vad dricker du helst när du är törstig: vatten

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej

Har du någon gång gråtit dej till sömns: yes

Biter du på naglarna: nej, inte längre :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0