Skratta mig bort, jag kan inte stanna här.

Jag har aldrig haft det så här,
inte kunnat springa nån kilometer och vara med den jag tycker om,
inte haft möjligheten att kunna spendera precis hela min tid med någon.
Vilket självfallet resulterar i beroende,
och det tycker inte jag om.
Jag tycker om Martin
jag tycker om att vara med honom
jag älskar att vi har sovit med varandra tre veckor i rad utan uppehåll
MEN
jag tycker inte om att jag vet att han ska vara borta två veckor,
att det kommer nätter när vi inte ska sova med varandra fast vi kan,
och det är det som irriterar mig,
jag är van att spendera helgerna med den jag är med,
sen inte träffas på veckorna alls,
det här är något annorlunda och något nytt,
så som jag aldrig haft det,
men alltid velat ha.
.
Imorgon drar vi med mamma och Torbjörn till gekås iallafall,
spenderar helgen hos morbror och sen drar vi hemåt.
.
Men nu ska jag spendera min lilla stund som jag har ensam för mig själv att spela min nya sims3 expansion som kom idag.
.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0