Ormen och regnbågen

snart har jag kommit igenom hela vodou boken,
ska bli skönt att kunna lägga den åt sidan och börja med något nytt,
fast som det känns för tillfället,
så hinner jag aldrig klart med allt tills nästa fredag,
jag menar,
jag måste åka hem måndag,
och egentligen vill jag åka hem tidigare,
men senast måndag iaf,
vilket betyder att jag ahr fyra dagar på mig efter att jag har åkt hem,
men,
jag är inte den som är jättebra på att ta tag i saker själv,
visst jag vet att jag måste,
men jag vill vara med marthe,
jag tänker definitivt sova med martin,
och jag ska eventuellt vara med pernilla,
plus att vi antagligen kommer börja med saker i skolan..
och jag har så sjukt mycket saker kvar! helt sinnesjukt.
prövning kommer inträffa det vet jag,
och jag antar att det blir historian,
säkert svenskan också.
.
balblablala,
bäst att sätta igång.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0