o.n.t

göre.
ja det gör det.
aj aj aj.
stressad, kär.
1. kommer inte hinna, stressad.
2. saknar så jävla mycket, kär.
.
det är ju nästan lika sorgligt som bra när man får ett sms.
"jag vill ha dig här!"
för visst blir man ju glad,
men sen blir man ju ledsen för man vet att man inte kan vara där,
inte kommer kunna vara där,
fem nätter kvar,
aj.
.
Har så sjukt ont i bröstkorgen,
vet inte om det är stressen, kärleken eller antibiotikan,
mycket lutar åt antibiotikan,
fast mer lutar nog åt en blandning av alltihop.
.
jag och mamma var på 'eh' idag,
432 kronor fattigare, gladare.
.

*fyra cdskivor till ze car
- herkules
- ringaren i notre dame
- Shebang
- skilda världar
med andra ord, en jäkla massa nostalgi
*fem vhs filmer
- Snatch (man kan förövrigt inte annat än älska när martin härmar en viss dialog ur filmen)
- Super mario bros - Super show 2
- Elictric Banana Band - the movie
-Pokémon - Mewtwo mot mew
- Familjen Flinta - Fred slår till igen
även här en jäkla massa nostalgi!
*tio tidningar
- sju gamla veckorevyn
- tre gamla solo
*Tre tröjor
- en vit med blå rosett
- en svart spets
- en aprikos/svart
*ett par aprikos/gula shorts
*Två par klackskor
- Svarta med svartglittrande strass
- beiga typ med krkodil grejs, låter skitfult - men det var det inte.
.
För mina 432 kronor är jag helnöjd med vad mycket jag fick med mig hem,
tjugofemsaker för den ringa summan är ändå rätt mycket,
som att allt skulle kostat 17 kronor styck eller nåt.
skitsamma det var inte så noga.
grejen var ju bara att jag va nöjd.
.
men nu ska jag ta och gå och lägga mig,
för när jag vaknar är det åtminstone bara fyra nätter kvar tills
.
M
A
R
T
I
N
.
Tack & hej
leverpastej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0