'lilla hallonbåteeen'

hahahah
så jävla dåligt, jag orkar inte..  
.
städade lägenheten igår som fan,
martin damsugade och jag torkade,
sen hängde vi in alla kläder innan vi lagade mat och sen gick och la oss.
.
idag bakade vi bullar,
och nu kollar vi brudarna på wisteria lane,
eller snart. för han duschar.
.
behöver komma hem och skriva tankar,
riktiga inlägg som förut,
och inga såna här..  
.
men nu måste jag ändå göra ett sånt här test för att fördriva tiden tills han är klar i duschen,
snor det som äanna gjorde (:
.

1. Vad är ditt fullständiga namn? Anna Othilie Cathrin Gudmunds Östertun
2. Vilket tilltalsnamn använder du? Cathrin
3. När är du född? 920124
4. Var föddes du? mora
5. Var skulle du vilja bo när du flyttar hemifrån? det gjorde jag förra hösten :)
6. Vilket är ditt favoritdjur? vovvvve
7. Vad är det pinsammaste som hänt dig? massor
8. Vad är det värsta du vet? kryp, och masssasasasa
9. Vad äcklas du av? penisar. nejmen, falskhet
10. Har du varit kär? ja
11. Har du blivit sårad någon gång? om
12. Har du sårat någon någon gång? verkligen
13. Har du blivit playad? hahaha
14. Har du playat någon någongång? njae trör je itt
15. Har du varit otrogen någongång? beror väl på.
16. Har du varit med i slagsmål någon gång? njae
17. Röker, snusar eller dricker du sprit? nej, jag är helig :) 
18. Tycker du det är coolt att göra nått av det? JA!!!!!
19. Har du någon gång rymt hemifrån? inte hemifrån, men från biblioteket :D
20. Har du någon gång skurit dig själv i handleden? nej
21. Har du försökt ta självmord någon gång? nej
22. Är du nöjd med ditt liv? rättså
23. Har du strulat mer än en person på en kväll? nej det tror jag inte iaf
24. Brukar du festa? nej, jag går på kalas!
25. Föredrar du att strula runt eller kärlek? kärlek.
26. Skulle du kunna vara otrogen eller ljuga för personen du älskar? ljuga är väl melodin
27. Brukar du ljuga för dina föräldrar? ja
28. Går du enbart efter modet? haha nej
29. Tycker du om skolan? inte skolan i sig
30. Har du haft sex med mer än en person samtidigt? nejäääÄÄÄ
31. Har du tappat din oskuld? nä, som sagt så är jag helig
32. Var är de sjukaste stället du haft sex på? hela jag är sjuk. 
33. Har du någon gång blivit ertappad när du haft sex? yes
34. Har du någon gång snott en kompis kille? nej, eller jo. fast vi va inte kompisar då. men hon är definitivt en av dom absolut bästa nu.
35. Har du någon gång ljugit för din bästa vän? innan vi blev vänner! hahah . nu går det ju fan inte, hon genomskådar allt :D
36. Gillar du killar med mycket muskler? big NO
37. Är du hetero, bi eller homo? inte är jag ett bi, snarare en geting. fast mest hetero
38. Skulle du kunna ljuga för en person bara för ditt eget bästa? ja
39. Hade du haft sex med två personer samtidigt för 5000 kr? det tror jag nog inte :p
40. Har du någon piercing? det har jag.
41. Älskar du någon just nu? det gör man väl alltid. mammmmma typ :PPpp
42. Äger du mer än 5 par skor? heeehhh
43. Har du någon gång kallat någon för hora? ja :))
44. Har du själv blivit kallad hora någon gång? yes
45. Äcklas du av bögar/lesbiska? nä
46. Skulle du kunna kyssa en tjej? yes
47. Vad hade du gjort om någon du älskar dog? dödat dig 
48. Har du någon gång snattat? massor..
49. Har du blivit tagen av polisen någon gång? ja, haha typ 3-4 ggr..
50. Vad hade du gjort om du vann en miljon kronor? venne, nått kul säkert :)
51. Vad är ditt längsta förhållande? 2 år, minus 17 dagar
52. Hur ofta duschar du? beror väl på
53. Vad tycker du om håriga killar? jag säger TJA APAN. hahahah ne, kanske inte
54. Har du någon gång tagit droger, i sådana fall hur kändes de? nöö
55. Skulle du kunna strippa för 1000 kr? nej
56. Har du haft sex mer än 5 ggr på en kväll? det har jag nog, fyra iaf som jag vet. men med samma person då.
57. Vad vill du jobba med när du blir stor? venne
58. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja klart jag gör (:
59. Är du seriös i ett förhållande eller oseriös? beror väl på vad det är för kille.
60. Skulle du kunna gifta dig nu? nej :p
61. Vill du ha barn när du blir stor? ja-a!
62. Är du nöjd med hur du ser ut? nej, inte för fem! 
63. Har du spottat någon i ansiktet någon gång? inte med flit tror jag :p
64. Har du varit med om något övergrepp någon gång? sugavmig
65. Vilken maträtt älskar du mest? maddes kycklinggryta, martins baconsås
66. Har du någon sjukdom? cerebral pares
67. Har du någon gång skolkat? jag har nog skolkat mer än vad jag varit i skolan nu på gymnasiet.
68. Har du någon gång gjort något du egentligen inte fått göra? mmmmmmmmmmhm.
69. Har du någon gång provat på denna ställningen? hahahaha. jaaaaaaaaaaaa
70. Har du kollat på porr? faktisk
71. Har du någon gång snackat skit om en vän? inte mer än "fan va sur blablabla är idag" för isf har det inte varit en riktig vän.
72. Säg ditt favorit talesätt: venne
73. Var vill du åka på semester? nått varmt
74. Har du någon gång dödat någon? kryPP ja med två p'n
75. Hur känner du dig just nu? mätt, men sugen på soppa.
76. Vilken är din favorit artist? MARTIN ENGVALLLLLLL!!!!!!!!!!! TTIPPEPEE lol xd osv. haha 
77. Är du rasist? alltså nej, 
78. Har du någon gång ljugit om din ålder? nä
79. Dömer du folk efter utseende? ja, men det gör man väl innan man känner dom.
80. Har du någon gång vunnit i en tävling? ja, när jag va liten :p
81. Har du varit på G med flera stycken samtidigt? hahah ja.
82. Vilken artist hatar du mest? darin, haha nejmne vet inteee
83. Vilken film såg du senast på tv? den gröna mileeeeen
84. Har du skrikit åt en lärare någon gång? skojar vi nu eller? nästan varje dag i 12 år.
85. Vilken årstid tycker du mest om? vinter
86. Vad är det dummaste du gjort? mycket
87. Vad är det bästa du vet? martinsåklart
88. Har du många vänner? NOLLLLLL höhöhö
89. Tycker du det är coolt att ha många vänner? bästa jag vet
90. Tycker du det är roligt att svara på dessa frågorna? nej, mest drygt för martin ventarrr
91. Rakar du dig? bara under fötterna :)
92. Är det viktigt för dig att din kille ser fräsch ut? det är ju inte helt fel
93. Vilken del av motsatta könet tänder du mest på? personligheten
94. Vad gör du om du fortfarande inte har hittat när du är 20? hittat? jag vet inte vad det syftar på men. antagligen så dör jag!
95. Tycker du om att läsa böcker? ja
96. Vilken sorts musik lyssnar du på? bra musik
97. Vad hade du gjort om killen du var tillsammans med var otrogen? det vill han nog inte veta ens
98. Hur behandlar du folk? ask 'em
99. Nämn en sak du vill göra nu: eeta såppa

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0