katt + ring - g är bäver - ver + stånd - ånd det nys rex hade - attack

Engen bad mig och camilla att säga vad han skulle göra,
camilla ville ha en ritad kalkon och jag ville ha en kärleksförklaring.
Hennes kalkon är superfin,
min kärleksförklaring blev rebusen i rubriken.
förutom att han ritade det jag skrev..
hahah
vilken jävla man jag har hittat mig
nästan helt perfekt är han,
och i och med att man inte kan vara perfekt,
så är han perfekt för att inte vara perfekt har han kommit på.
Bra tankebana där!
.
Jag och camilla har kollat igen 2 timmars film,
heja skolan!
Shakespeare är väl inte våran favoritfilms-kategori kanske.
men nu är det gjort iallafall,
martin sprang över till peter,
så nu sitter camilla och läser sex i veckorevyn medans jag knapprar tile på tangenterna.
.
jag är kissnödig,
så nu får det vara över!
imorgon ringer klockan 08.00 & Engen lär älska mig som aldrig förr!
.
.
kan det sluta vara molnigt förresten?
såna här soliga dagar vill jag ha medans det ändå är sommarlov!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0