jävla teknik

räcker det inte med att martins telefon slutade fungera igår?
så att man inte kan få eller skicka några sms alls?
så att ens enda chans till kontakt är på msn?
nej såklart räcker inte det,
jävla skit saker,
idag sa min dator upp sig från jobbet.
känner mig något överlycklig och hoppas att livet fortsätter i dessa lyckliga banor!
.
skämtåsido,
måste låna mammas dator,
men den kan jag bara ha ibland,
och dessutom är den inte lika bra som min,
någon som känner sig manad att suga av mig?
surt,
bara martin får.
För nej, det räcker inte med att bara skriva - så är jag där.
jävla svin :)
.


Kommentarer
evelina

ja du kära tårtbit

2010-08-19 @ 23:15:17
URL: http://bananiyoghurt.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0