Is this too much?

Martins spellista är på,
det är sex nätter kvar,
jag är töntig,
men sex nätter känns överdrivet mycket.
Hade världens gulligaste sms när jag vaknade imorse,
ett sånt där sms som gör att man är glad resten av dagen,
och läser man det dirr man vaknar så är ju hela dagen gjord!
Ska resa mig upp,
vinkla på persiennerna,
sätta igång med pluggandet,
för jag vill hem.
.
Något som suger ytterligare är att marthe kommer hem idag,
har längtat till den här dagen heeela sommaren,
och så är jag här när hon kommer?!
vafaaan liksom.
det känns ju inge bra alls..
menmen,
.
Maria, hur gåre med gbg resan?
jag är sjukt pepp!
jag får ta och komma till dig en helg snart iaf,
för jag saknar dig! :)
.
plugga som sagt
världens bästaste!


Kommentarer
mappa

den blir lite senare än tänkt :P

ja måste spara lite pengar till de eftersom allt försvann på 1 min.. :p

2010-08-17 @ 14:49:04
URL: http://morff.blogg.se/
Cathrin

haha, skräll! ;)

men okej, då vet jeee

2010-08-17 @ 18:17:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0