Your lips like sugar.

Fick ett ytterst intressant samtal inatt av ingen mindre än MrMäkie.
Men vad han sa är väl min ensak, nu var det inget som är hemligt alls,
men varför skulle det ligga i någon annans intresse att veta vad han sa?
Diskuterade det med Maria förut också, så jag har fått ur mig det redan också!
Mäkie är go han.
.
.
.
Nu har jag precis duschat, men inte känner jag mig mycket bättre för det.
Skaffa ALDRIG p-stav, den ger bara en massa problem.
.
.
just nu saknar jag tre personer, tre snubbar.
Mina gullegosar, men jag har inte tid att träffa dom.
En kan jag inte träffa heller för den delen, för han är cool och kikar in jonas bane om dagarna!
.
.
Men ajöken, pallar inte komma på något mer att skriva.
Lägger upp MrSexy bara. dregggeggegeel


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0