vi ligger på is.

du kanske låtsas som att ingenting har hänt,
men jag är väl medveten om det, det har hänt.
och just nu vill jag inte veta av dig, du är en av mina absolut bästa vänner,
trodde jag. men nej, nej usch, jag vill inte ens tänka på det egentligen,
bllölölhölhölh. Det finns ingen som tycker att det okej.
.
.
.
.
Om några timmar ska jag åka till Borlänge med pappas familj,
dagens första i-landsproblem: Vilken bikini ska jag ha på mig?
Eftersom vi ska bada, jag vet inte ens om alla sen förra säsongen passar.
jaja.
jag köpte en godisautomat igår och en tv-ram.
dom är söta.
.
.
"Vaaa åttioåtta?! HAHA natalie, vafaaaan hahahha?"
dagens vill ha.
.
.
nejmen jag ska väl prova lite töntbikinisar nurrrarara


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0