Paranoid.

Man kan, läs jag,
få till saker i huvudet, som kanske inte alls är så egentligen.
men när man vill någonting tillräckligt mycket så kan man få för sig att det är så ändå.
nedrans.
.
mystik
mys
tik?
haha nej, inte tik.
.
idag tänkte jag fråga en person en sak,
men sen kom jag på att det jag skulle fråga ändå inte skulle gå,
för den skulle inte vara där som den skulle vara om jag hade kunnat fråga, någon som hänger med?
Men i alla fall, så åker jag till Borlänge på lördag istället tror jag.
Jag skulle mycket hellre umgås, skrattttta och fan vet jag, göra en massa tok,
men eftersom jag kom på det där, så att det ändå inte går, så får jag åka till Borlänge istället,
och , jag och Camilla är inte 20, vi är 18, så vi kan inte ens åka till Sälen, nu handlade ju inte det första om sälen & Camilla såklart, jag bytte liksom bara ämne mitt i, men vi kan i alla fall inte åka dit.
hur skrotigt är inte det? just det - SKROTIGT.
btw. Natalie cyklar/går sakta, hon har inte ens kommit än & det var länge sen hon sa att hon skulle komma, hähä.
Men som sagt, vi kan inte åka till Sälen, sååååååå.
Borlänge vare, med pappas familj, hoppas att fullblodsnorsken ska vara med, sneeeeelllla.
Jag ber till töntgud, hähä nu slår det aldrig in... sponge också.
.
.
.
mennenene, det som jag började med liks,
jag tycker såhär;
skriv inte till mig - egentligen JO SKRIV, gör det! MEN, jag tolkar det ju säkert såååå fel. & hur kul är det?
skriv inte sånt - egentligen JO, det är sånt jag vill läsa! MEN, jag tolkar det ju säkert såååå fel. & hur kul är det?
se inte så jävla snygg ut - egentligen hääähäää fortsätt, då har man ju något att kolla på! sånt gör en lycklig!
.
.
.
nu låter det som jag är kär eller nåt, som att jag sitter här och är deppig!
inte sant för fem! jag är inte ett dugg kär, men jag vet att jag lätt skulle kunna bli om ovanstående fortsätter (fotsvätter  /min mamma).. Jag är inte en gnutta depp, för det här alltså! så det är chiiiilll.
.
Ozzy kommer till globen den 7e september, biljetterna släpps på fredag.
jag vill ha en
jag vill åka med Nat, hähäh NU kom hon!
.
.
.
.
.
AJÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!


Kommentarer
evelina

köör järneeet tycker jag :)))) DET ÄR 2010 då måste man göra allt!! : D

2010-04-21 @ 20:42:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0