måste fördriva liiiite mer tid.

döda mig.
det blir många såna här inlägg jööö.
menenennee
.
ily, så det här är väl chill
.
.
känns som vi måste ta fleeeeeer bilder maria!
.
.
men ajajajaaaaaaaaaa.
Min bästa vän:
VAD HETER HON?
Maria Önnberg
VAD HAR HON FÖR FAVORITFÄRG?
uhm, jag vet faktiskt inte. Det var sånt här man visste om sin bästis man hade i typ trean ju : (
VAD HAR HON FÖR ÖGONFÄRG?

blå? MEN varför suger jag..? haha, jag ger upp tror jag. dålig vän jag är. häääähä
VAD HAR HON FÖR KLÄDSTIL?

mumsig! skitfint jämt, så man blir avis.
HAR HON FÄRGAT HÅRET NÅGON GÅNG?

Om (; 
HAR HON PIERCAT SIG?

ja
DRICKER HON?

yes
RÖKER HON?

Nejööö, eller kanske på fest ibland isf? 
VAD HETER GATAN HON BOR PÅ?

hähä det är ingen gata direkt men, Oleby 
VAD HAR HON FÖR MOBIL?

En dryg jävel som bara låter hela tiden! ><
VAD HAR HON FÖR FÄRG I SITT RUM?

rött & svart
HAR HON NÅGOT SYSKON?

tvvvå
VAD ÄR HENNES FAVORITMAT?

jag vet faktiskt inte. Nått gott
VAD TROR DU HON SKULLE GÖRA OM HON FICK EN MILJON?

oj, hm. en maaaaasssa saker! resa mer gissar jag, studera kanskööö & slippa lån? köpa bil?
VAD BRUKAR HON GÖRA EFTER SKOLAN?
Hon går inte i skolaaan 
VAD BRUKAR HON GÖRA PÅ HELGERNA?

partaaaaja eller se på film. 
VAD HAR HON FÖR MUSIKSMAK?

ungefär lika som mig, helbra dvs (:
HUR BLEV NI VÄNNER?

hähähh! aaaalldeles för lång och invecklad historia! men vi kan tacka en kille iaaaf.
HUR GAMLA VAR NI DÅ?

sexton ellör
VAD BRUKAR NI SKICKA SMS OM?

grejer som hänt som vi måste få ur oss.
ÄR HON BEROENDE AV NÅGOT?

sssssssnus! höhö
VAD KALLAR DU HENNE?

Maria

VAD KALLAR HON DIG?

Cathrin, vi är så mainstreeeeeam
IDROTTAR HON?

hon är rätt supergrym på att dansa
VAD HAR NI GEMENSAMT?

annars skulle vi väl inte vara kompisar?

HAR HON BILDDAGBOK?
ja
VAD HAR HON FÖR HÅRFÄRG?

röd atm

NÄR ÄR HON FÖDD?

Sjunde mars 1990
BESKRIV HENNE MED TRE ORD?

omtänksam, fårmigattmåbästnärjagärledsenochannarsocksåfördendelen, snööögg


Kommentarer
morffff

hehehhehe du kunde faktiskt de mesta ;D

2010-04-24 @ 18:10:37
URL: http://morff.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0