kuckeliku

Varför är inte den här männsikan i närheten?
varför har jag inte känt till henne längre än sen september? och inte heller träffat henne sen dess.
.
Dagens "woot?!" verkligen.
Jag skrattar så jag får ont i magen av saker du skriver Evii, du är nog på allvar den roligaste jag känner till! Och så in i bombens gullig.
En dos av dig när man är ledsen och sen har man väl glömt att negativitet finns!
galet härlig människa ärru.
.
.
.
Ska vi måla påskägg?
även om påsken tar slut?
vi kan ju alltid måla helgägg ifall vi skulle känna för det. - inte hel gägg, helg ägg
Nu äter inte jag ägg, men man kan ju göra dom fina för det.
Vi borde hitta på något innan peace tycker jag.
Tack&hej - leverpastej. bööört. bert alltså.
.
förresten, är det inte leksakerna i kinderägg som räknas?
det tycker jag.
Speciellt nu när dom har flodhästarna igen som vi hade när vi var små.


Kommentarer
Evelina

HAHA SÖTIS Cathh!! komhit så gör vi allt möjligtt! + i kanten att du har målat en nyckelpiga på min arm : D

2010-04-04 @ 10:13:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0