HAKUNA MATATA

tänk,
bara för nån minut nurra,
om man kunde släppa all kukmoral
och faktiskt göra så.
Alltså, nu bryr jag mig inte om den här personen på det sättet alls,
ärligt talat.
Men ändå, om man kunde skita i alla andra
och tänka på sig själv,
va häftigt det skulle vara!
.
liksom;
och ja, det heter 'honom', jag vet,
men det var ju inte ens det man skulle fokusera på.
Utan man skulle bli sjukt nyfiken på vad som är överstryket.
Bara Evii, förutom jag själv, vet.
Ascoolt,
men som sagt, jag har inget pågång
bara masssa drömmar på nätterna,
men dom rår man ju inte för!
Det är ju egentligen bara en person som jag blir varm av atm,
och honom har vi inte nämnt på flera veckor.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0