And I’m terrified but I’m not leaving

mwah, drömde en urmysig dröm inatt.
eller imorse,
fan vet jag näre va, men det va väl när jag sov i alla fall.
.
Soffa
pussas massssssssssaaa.
.
Väldigt konstigt att det var just den personen jag drömde om dock,
eller kanske inte?
det var ju i och för sig den jag delade säng med senast om man räknar bort M-ria.
Men ändå?
lite konstigt var det allt, fast mysigt.
och konstigt.
sa jag att det var konstigt?
alltså när jag vaknade.
För när jag drömde så var det hur naturligt som helst,
ungefär som om vi gjorde så dagarna i ända,
och det gör vi inte,
visst jag har fått pussar, och vi har gosat men.
inte såhär.
Tänk om jag kunde reflektera drömmen här,
men det kan jag inte.
Jag får skriva till Natie när hon kommmmmer in på msn! :)

torsby idag, eller bio idag?
eller inget idag?
eller jag idag.
Tänkte att jag kanske ska duuuscha nu,
meeeen, min säng är ju så jävla skön,
och det säger alla!
okej, det där lät dumt,
men dom flesta sätter sig väl i sängen när man är hemma hos någon?
jag gör det iaf, och alla som är här också,
och alla tycker att den är suuuperskön!
jag älskar den,
så dagens första i-lands problem är följande ; jag vill inte lämna min gosesäng & gå upp & duscha..
very hard feelings

ååååååh,
saknarälskar
helvete att det ska behöva vara såhär
dumhuvud,
du fattar inte ens fem procent av allt.
undrar om det är för att du är norsk?
nej okej, jag älskar norge, det är inte det,
det är du.
faktiskt så har du haft barn i 18 år och typ 83 dagar..
bry dig tack.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0