anaaa b. made me do it

1. Hur gammal är du om fem år?

22

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

klassen, Amanda

3. Hur lång är du?

165 tror jag.

4. Vilken är den senaste filmen du sett?

Wayne's world 2! : D

5. Vem ringde du senast?

Camilla

6. Vem ringde dig senast?

mammmmmma

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?

"E du påväg att lägga dej?" (fast nu fick jag ett, "ville du nåt?")

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?

Beror på vem det är & vad vi ska prata/skriva om

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?

Skilda

10. När såg du senast din mamma?

typ förra helgen eller nåt, kanske förrförra :p

11. Vilken ögonfärg har du?

skitful.. :p, typ gröngrå

12. När vaknade du i dag?

07.29, TACK GUD!

13. Vilken är din favoritjulsång?

haha uhm? jag venne!

14. Vilken är din favoritplats?

Torsby! laaame, jag vet : D

15. Vilken plats föredrar du minst?

@ pappa

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?

vetintää

17. Vad skrämde dig om natten som barn?

att sova ensam

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?

Amandas egobilder! hahaha

19. Hur stor är din säng?

90! så man kan ligga nära & gosa (;

20. Har du stationär eller bärbar dator?

bäris

21. Sover du med eller utan kläder på dig?

t-shirt & trosor oftast

22. Hur många kuddar har du i sängen?

fyra

23. Hur många landskap har du bott i?

tvvvå, dalarna & gävleborgs

24. Vilka städer har du bott i?

Malung & valbo

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

beror välpå var man ääär

26. Är du social?

rätttså, gör mitt bästa! hahaha : D

27. Vilken är din favoritglass?

sorbet, kaktus & citron

28. Vilken är din favoritefterrätt?

venne

29. Tycker du om kinamat?

nej

30. Tycker du om kaffe?

nej

31. Vad dricker du till frukost?

oboy eller vatten

32. Sover du på någon särskild sida?

i min säng oftsast vänster, med huvudet alltså. för jag sover på mage :))))))))

33. Kan du spela poker?

nej

34. Tycker du om att mysa/kela?

jaa! & snooos. mmmmmm

35. Är du en beroendemänniska?

eeehe. klarar inte en dag utan tuggummi utan att bli grini. gills deT?

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?

37. Vill du ha barn?

ja, men inte nu.

38. Kan du några andra språk än svenska?

typ engelska, norksa, tyska, franska & spanska. för det sa jag inte att jag va bra!

39. Har du någonsin åkt ambulans?

kanske om jag har varit på studiebesök :D

40. Föredrar du havet eller en bassäng?

bådaaaa

41. Vad spenderar du helst pengar på?

kläder tyvärr ><

42. Äger du dyrbara smycken?

ja

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?

desperate housewifes :D

44. Kan du rulla med tungan?

yää

45. Vem är den roligaste människan du känner?

hmmm.. jag vet inte?! eller jo! Evii :D

46. Sover du med gosedjur?

yes! två stycken! ninis & tiger :D, tar till & med med mig dom om jag sover borta!, eller inte om jag sover med nån kille men! ahhaha

47. Vad har du för ringsignal?

number three, never forget

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?

yes.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?

nå klistermärke på basen

50. Flirtar du mycket?

tror inte det, försöker att inte göra det. pallallala bli sårad : D

51. Kan du byta olja på bilen?

byta?!, hm. fylla på kan jag :D

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?

nää!

53. Vilken var den senaste boken du läste?

candide

54. Läser du dagstidningen?

hahha, nej. har en hög i hallen vid brevlådan :D

55. Prenumererar du på någon veckotidning?

56. Dansar du i bilen?

ofc!

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?

tror det va mix megapol i maaaandis bil!

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?

haha en kuk! ovanligt.

59. När var du i kyrkan senast?

undrar om det inte var vid jul 2008, begravning.

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?

Rune

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?

2 nätttter eller nööö

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?

nåt speciellt? venne, men typ........ teddy gjorde mig jävligt glad omedvetet bara av att vara trevlig förra fredagen när jag var skitledsen, han visste iof inte ens att jag var ledsen! haha

63. Vad lyssnar du på just nu?

spotifyhorreklam

64. Har du varit med i tidningen?

jaajjaejeeeee

65. Vad är det konstigaste du ätit?

ingen aning

66. Vem såg dig naken senast?

sssssscccccccccc

67. Vad är det för färg på din tandborste?

tror den är typ vit & röd. minns fan inte ahha

68. Hur imponerar man på dig?

man är sig själv, trevlig som fan & söt i sättet

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?

Maria är prio ett, annars mamma

70. Har du någon piercing?

två i tungan, en i naveln & sen örona :p

71. Din största vinst?

hundra kronor på triss :D

72. Civilstånd?

rätt ensammmen!

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?

facebook & exsistenz

74. Är du fåfäng?

jag venne, kanske?

75.  Ångrar du någonting du gjort?

verkligen, men onödigt att klamra sig fast vid sånt, gjort är ju gjort. right?

76. Hur gammal är din pappa?

jag orkar inte tänka, men han är född -61 :D

77. Vilket är ditt drömjobb?

uteliggare

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?

åka utomlands med vänner.

79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?

fåglar, hund, katt, hund igen. men nu bor jag ju ensam. så nu har jag ingeeet :(

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?

 

  • jag bor ensam för att jag mådde skit hemma, fick börja bup osv. mår bätre nu & går inte där längre.
  • jag har super lätt för att börja tycka om någon, dock alltid lika rädd för att bli sviken.
  • hmm... mamma tyckte jag skulle heta julia. sen när dom bestämde cathrin så var det typ 3 till i malung som skulle heta det, så då ville hon att jag skulle ha mitt norska; Anna-Othilie. men det ville inte pappa!

 

81. Svär du ofta?

ja, rätt dumt. hatar det.

82. Sverige när det är som bäst?

en riktigt bitande kall & solig vinterdag eller en stekhet sommardag.

83. Kan du åka slalom?

ja, men jag gör det inte.

84. Vad har du ätit i dag?

massor, aldrig att jag orkar räkna upp!:p

85. Vad har du för utbildning?

spsk

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?

hmmmmmmm. tuttarna kanske. små men snygggga! HAHAHHA

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?

handlederna & händerna.. kan ju fan inte ha armband eller ringar eller nåååt :(

88. Vilken är din bästa egenskap?

peppig & nördig

89. Vilken är din sämsta egenskap?

att jag blir kär/börjar tycka om så lätt...

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?

menee, hatar historia. kanske hitler förut och eh. ingen mer

91. Saknar du något?

absolut, men that's LIVET! eeehe

92. Är det viktigt att fira födelsedagar?

ja, det tycker jag allt.

93. Vad gör dig ledsen?

pappa & att bli sviken (vilket iof hör ihop med förstnämnda)

94. Vad gör dig glad?

thoran, natcammarevi, vännnenrnenner

95. Har du varit gift eller förlovad?

nej

96. Vad ska du göra i helgen?

inse att jag är kassss! (: så typ sovaaaaaaa medans alla har kul & jag vill med haaaaaaa. ehhehe

97. Vad är det knasigaste du gjort?

venne

98. Vad har du för laster?

tuggummi. pusssaaaaaas

99. Vem är din förebild?

mammma

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?

nu ska jag fan sova!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0