vem går med dig hem?

Tänkte att jag skulle visa var jag satt upp min saker-innan-jag-dör-lista.
I mitt rum (som ni kan se på bild ett) har jag mer än 200 bilder uppsatta på väggen, det är dock inte bara på dessa två väggar utan även de övriga. Ni behöver inte gilla det, men jag älskar det. Att få ha bilder jag tagit själv som jag är nöjd med runtomkring mig, även att ha mina nära & kära där känns bra. Och ja, majoriteten av bilerna har jag tagit, är max ett tiotal som inte är tagna av mig.

Men i alla fall, långt ner på väggen mot min fotända av sängen hade jag inga bilder, och jag hade några i mitt nattduksbord som jag inte hade satt upp. Så då tänkte jag att nu, nu ska jag sätta upp min lista här så att jag kan se den varje dag och påminnas om att jag vill någonstans här i livet, och sen sätter jag bilderna jag har i lådan runt om. (bild två)

Och nöjd blev jag! :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0