Så länge vi älskar.

Spelade sims i X antal timmar. Men sedan så blev det åska, så jag fick lov att stänga av (N).

Mitt i spelandet så skulle vi fika, & fira rapp (bilderna). Det var gott det :) fast vi fick annat än honom ;D, Ska ta och fördriva tiden med att prata med min prins på msn nu, och sen så blir det väl sängen eller något? behöver inte tänka så mycket på tiden ikväll med tanke på våran sovmorgon :)

Har dessutom nu suttit och trixat ihop en grej till mig & Sebastian - dock hade detta inte varit möjligt utan Sebastians morbror & hans fru. Så tack till dom! Blev jättenöjd & nu ska jag visa Sebastian & fråga om han gillare'.


tjarååå






Kommentarer
Martin! :D

Mäh! Va orättvist att inte Rapp fick samma mat som er! Haha du får hälsa massa grattis till honom! :D

2009-05-27 @ 23:03:46
URL: http://bingochbong.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0