Only time will tell.

Godmorgon, jag sitter och lyssnar på Time to say goodbye med Sarah & Andrea på hög volym! och det är underbart!

Skulle egentligen inte varit vaken nu, men anki kom in och väckte mig..
- När börjar du då?, cathrin? CATHRIN?!
- mm...
- när börjar du?
- tjugo över tolv..
- jaha det visste jag inte, (sedan stog hon och babbla ett tag, men jag va för trött för att höra vad hon sa :p)


Kan ju tala om att jag sitter och ryser nu! så jäkla grymma är dom!
Så nu höjde jag volymen lite till, tur att jag är ensam hemma atm ^^
länkar till den på youtube, bättre kvalité på spotify så ni kan ju söka och lyssna där om ni vill. Men annars här är det videon också. Lyssna och njut!


http://www.youtube.com/watch?v=qtivSTZrezc


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0