mama, she's killed a man.

Nu har jag varit ner på bokhandeln och fixat mig lite grejor.

Det blev mer än vad jag hade tänkt mig, men det gör ittna, för det kommer bli användt.

Köpte iaf;

*Ett block med post-it lappar, mitt block försvann nyligen och jag använder dom som en drog.
* Två stycken papper, där jag har tänkt skriva listan med saker jag vill göra innan jag dör, som jag pratade om för någon dag sen :)
* Stjärnor till listan
* Prickar till listan, att ha som punkter
* En blyerts penna, alla mina pennor i skolan är borta. Alla lånar men lämmnar inte tillbaka..
* Ett pennset, vet inte riktigt vad det var, men det var halva priset. Dock drog kassörskan inte av det såg jag när jag kom hem (Y).





Det var väl det heleee, kanske får ni se hur resultatet av listan blir, den kanske inte blir så lång till att börja med. Men meningen är att jag ska kunna fylla på efter hand! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0