loppis

Idag gick jag upp halv åtta, och fick upp Sebastian halv nio.
Packade bilen full och sedan åkte vi till Vallmogården och packade upp våra saker på bordet som vi hyrt.
det var sjukt dåligt med folk, verkligen.
men tror det var för att det var trav i rättvik, marknadi sunne & hundutställning i jägra.

Men jag sålde iaf för lite mer än 200 så jag är rätt nöjd ändå.
Dessutom köpte jag och sebastian ett pussel med worldtrade center av Torbjörn, och vi (eller jag) bestämmde att ingen bit får läggas i detta vackra pussel förens vi har flyttat ihop och börjat våra liv tillsammans :) lite som en första bit på steget mot resten av våra liv med varran.
Sedan ville moster ha en plansch av mig, så vi bytte - hon fick den och jag fick två scarfar och ett par solglasögen.
Sedan köpte jag ett par shorts & ett par byxor av moster också, 10 kr för båda.

Så jag är redigt nöjd med denna dagen.
Om en stund ska jag ut och övningsköra också, för att tyvärr följas tätt av naturkunskaps arbete (N).
 
en av scarfarna, som jag tyckte passade utmärkt att ha i håret.
den andra scarfen :)
brallsen :)
Shortsen :)


mums, härliga fynd!


Kommentarer
Anonym

nice ass :o

2009-05-10 @ 21:24:21
Anonym

Tackar gumz!^^



Kärlek

/ - D.Dede

2009-05-10 @ 21:57:09
URL: http://dedeprivat.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0