in the wind of change.

Eller hur?

Kolla bara vad som finns ute till försäljning på marknaden, men det kanske är modernt ;D Vissa av möblerna är fina tycker jag, medans andra är helt ologiska, fula eller bara jätte knäppa! haha.









__________________________________________________________


Idag ska jag nog ta och fylla på min mobil, har fyra hundra på kortet och tänkte fylla på med tre. Så det beror på om pappa har tänkt att ge mig mina pengar snart, han är nämligen skyldig mig inte mindre än tvåtusen tvåhundra kronor! ganska saftigt tycker jag, och jag är i behov av mina pengar, det är dessutom fredag imorgon och i helgen har vi marknad här i Malung. Så, pengar tack!



Kommentarer
Tonårsliv by Leonora - Back in the game again

sv; jadå :D

allt väl?

2009-05-28 @ 12:23:28
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Sofia

Haha, gud vilka galna grejer! Men det där handtaget var ju rätt coolt xD

2009-05-28 @ 12:49:51
URL: http://bingochbong.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0