helsefyr.

Höll på att trixa med en sak till Sebastian igår, och klar blev jag. Dock går uppladdningen åt helvete, datorn har varit på hela natten och inge framsteg är gjorda, jag tycker att det är dåligt att man på bloggar bara kan lägga upp saker som gått genom youtube först. jaja gnäll gnäll.

Nu sitter jag här, klickan är tio i åtta. Vaknade av att min dumma bror skrek som fan vid halv, jag har sovmorgon till tio idag så jag skulle inte upp förens tidigast nio. men ja,

I alla fall så har vi svenska första timmen, och då ska vi ha prov, kolla tre anslag och sedan skriva vad det handlade om eller liknande, eller ja, förklara. shit the same :p

Men inget kan väl gå fel sen jag fick G i matte ;D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0