Det finns bara du för mig.

Nehepp, nu laggade youtube ihop helt. så tyvärr älskling, du kan inte få din överraskning på det sätt som jag önskat. Du får helt enkelt bara kolla på min dator på fredag /:

Förresten, har ni bloggare en lista nerskriven på papper/dator eller kanske i huvudet på saker ni vill/ska göra innan ni dör? :)
Jag har en i huvudet, men jag ska skriva ner den på ett papper och smycka det lite grann tänkte jag. Ni kan få några smakprov om ni vill.


Jag ska;

* Se en operett med Sarah Brightman och Andrea Bocelli.
* Åka till Mocambique med Martin.
* Se Tajmahal
* Åka till Paris, kolla louvren, disneyland osv.
* Bo i ett fint hus som jag är nöjd med, behöver inte vara någon lyx. bara man trivs.
* Se big ben.
* Gå ner i falu koppargruva en gång till.
* Ha ett sagolikt underbart brölopp med min livskamrat, Sebastian.


Ja där har ni lite, mer finns kan jag försäkra er om! :)




Kommentarer
Tonårsliv by Leonora - Back in the game again

sv; härligt :)

det är bra med mig :D

gör du då?

2009-05-26 @ 11:38:43
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Evelina

Åh, jag vill också se en operett med Sarah och Andrea! Fan vad underbart.

2009-05-26 @ 16:07:57
URL: http://evelinamarina.blogg.se/
Martin! :D

Haha! Jag vill också göra nästan alla de där sakerna(haha, inte bröllopet dock)! Men Mocambique är ju den klart bästa!!! :D

2009-05-27 @ 23:16:43
URL: http://bingochbong.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0