Bio besök :)

Kom nyss hem efter ett över tvåtimmars långt biobesök. Men det var lätt värt det.. Det började med att jag gick in på www.stjarnan.se och kollade vilka filmer som gick ikväll, jag och babe hade varit lite småputta på varandra så jag tänkte att vi kanske kunde mysa till det lite :) Den enda film som gick var änglar och demoner så jag frågade om han ville kolla på den med mig, och det ville han. Så vi bestämde att vi skulle ta ett bad med badsalt och sedan åka iväg och köpa biljetter ifall det blöev mycket folk. Så vi tog väl det mysiga badet, kramades och sedan gick jag ur för att göra mig i ordning, medans han skulle ta en dusch. När han kom ut ur duschen så frågade jag om vi inte skulle fråga en av min allra bästaste vän och hennes kille om de inte ville vara med, men tyvärr så kunde inte dom så då föreslog Seb att vi skulle fråga Kevin, eftersom vi inte har varit med honom på jättelänge! Så då frågade vi Kevin och han ville följa med, vi drog ner på tby tog ut pengar och sedan ställde vi oss utanför stjärnan och väntade på Kevin. När han kom så gick vi in och köpte biljetter, satt oss på våra platser och fick sedan vänta i tjugo minuter innan det var dags för filmen att börja. Och den var bra, rikitgt bra, synd att ingen av oss har sett Davinci koden bara, den är säkert också bra. men nu ska vi gå och sova, puss & godnatt :)




Kommentarer
Tess trött tokig morsa

klart de ska läggas upp bilder om ni önskar det :)



2009-05-25 @ 00:04:57
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/
Tonårsliv by Leonora

Hoppas du haft en härlig dag! :)

allt väl?

2009-05-25 @ 00:10:23
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0