years ago.

Ojoj vad läöngesen det var jag skrev nu.
Men jag kan väl säg att jag har haft tusen saker för mig, med skolavslutningar, studenter, tandläkare osvosv. Tiden har varit jäktig!

Dessutom är Sims 3 så kul att det tar upp ganska mycket tid, men det får det göra. För det är sommarlov och jag är ledig. Imorse lämnade jag in min sista uppgift inför sommaren. Mailade den till min lärare så nu är jag verkligen helt klar, dock slutade vi i tisdags så jag var lite sen men, hon sa att det gick bra att lämna in fram tills den tolfte, så det är väl bra ändå :)

Vad som är dåligt på gymnasiet är att vi inte får reda på våra betyg, i högstadiet fick vi ju våra betyg utdelade sista dagen innan jul & innan sommarlovet. Men nu har inte ens lärarna tid att SÄTTA betygen! För treorna går före eftersom dom tar studenten, men varför hinner dom dela ut till niorna då? dom är ju också "sist". Det är rätt irriterande måste jag säga. Ja, i alla fall så har lärarna sagt att betygen kommer läggas ut på dexter så att vi får kolla där & skriva ut om vi vill, jag var in i morse men det är bara en enda lärare som har lagt in betyg :s

Ja, så kan det vara, på bild ett är det iaf jag på skolavslutningen & på tvåan är det rosen jag fick av Sebastian :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0