USB, Universal Serial Bus

För någon vecka sen laddade jag upp massa lustiga/annorlunda möbler. Senare hittade jag även en himla massa fina/konstiga USB-minnen som skulle vara roliga att äga, skulle jag tycka i alla fall. Men har som sagt haft mycket för mig, så det har inte blivit av att ladda upp.

Vissa av dom är kanske inte så jätte praktiska, men om man skulle ge bort dom som present skulle det nog bli en riktig höjdare! Usb-minnet som liknar en flippflopp är min personliga favorit, vet inte riktigt varför. Men det är den i alla fall.

Sedan tycker jag faktiskt att legobitarna kommer som klar tvåa, dom är jätte söta och naturtrogna, vilket ingen av dom andra är, men dett skulle faktiskt kunna vara en legobit, om jag inte minns fel så kunde man faktiskt bygga ihop den med en riktig :)



Kommentarer
Evelina

Legobitarna var mina favoriter!

2009-06-12 @ 10:19:12
URL: http://evelinamarina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0