Med blommor som du plockar, och har om sommaren.

I tisdags efter skolavslutningen åkte jag, pappa & Sebastian till mora, för min tandställning hade gått sönder så jag var tvungen att åka och laga den. Men snart ska skiten ur!

När vi kom hem till pappa sen så fikade vi lite, och sedan beställde jag mig lite kläder, två tröjor, två par skor & en vindjacka. Som ni kan se på bilderna nedan, de har inte kommit än, men får väl komma snart hoppas jag, börjar bli lite otålig :)

När jag har skrivit klart det här inlägget ska jag ta & spela lite sims, sen när moster kommer ska hon skjutsa mig till Sebastian, och imorgon slutar han skolan. Bästa vännen Maria tar även studenten så det blir till att kolla på henne och ge henne hennes present, men eftersom hon kanske läser detta så kan jag inte säga vad det är just nu :)
Är iof inget märkvärdigt, men ja, saknar min Maria jag :)




Kommentarer
morf

du är för go vännen! ses imorn! :D <3

2009-06-11 @ 16:26:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0