kondomer, att ha på sig. (naturligtvis!)

Satt här och hade ingenting för mig, Sebastian kollade på Discovery, något om naturkatastrofer, så då satt jag och klickade runt lite.

Hittade dessa mycket annorlunda klädesplagg, som är gjorda av kondomer!
Enligt mig är dom ganska fina, om man inte tänker på kondomerna utan färgerna och uppbyggnaden. Men jag tror nog inte att jag skulle vilja ha ett kondomklädesplagg på mig, i alla fall inte sådär utan vidare utan isåfall på skoj, typ på någon möhippa eller så, det är nog dit dom passar. Tänk er att fira sin väninna på stan, iför en sånt plagg.
Vilken syn! ;D

Såg ingenstans var man kan köpa dessa, men det finns fulla webben med dessa härligheter, så är ni sugna är det bara att leta sig fram. Är man å andra sidan händig kan ni ju åka och handla några paket i affären och göra er själva! :)



Kommentarer
Martin! :D

Haha förvånande att just du hittade dessa kreationer! ;) hihi! Nu vet vi då vem av oss som är snuskigast! Ska vi inte ta och ge en sådan här till Marit när hon fyller år eller i julklapp? ;)

2009-06-15 @ 23:31:22
URL: http://bingochbong.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0