I'm coming up only to show you wrong.

Nyss skriv tre jävla sidor om hur du förstört mitt liv, och skickat till mamma & madde. Jag orkar inte leva i tysthet längre. Nu är det på allvar.
Far åt skogen !


___________________

Gårdagen var ett rent helvete, och jag orkar inte prata om det, igen.
Inget som angår er iaf, även om säkert 100 pers blir nyfikna.
Brukar ju vara så när något hemskt händer, så många som skrivit till mig på msn/bdb idag har nog aldrig hänt. Visst uppskattar jag att folk bryr sig, men det vore ju bra om dom gjorde det andra gånger också.

Jaja, shit the same.
Du har förstört 13 år av mitt liv, nu är det slut.
usch, du är hemsk!



Kommentarer
morf

vännen <3

2009-06-04 @ 17:24:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0