Systemkameran dog :(

Batteriet på min systemis dog nyss, det suger, dock skulle Sebastians morbror ta med sin laddare då vi har samma! :)

På bilden är hur jag ser ut just nu medans jag sitter och nördar mig med bloggar på golvet!
Lägg märke till mitt nya hårspänne som jag handlade på rea när jag var hos mamma! :)
Kjolen är iof också ny, inköpt dagen efter, även den på rean :)
 

Senare ska vi fika med lite folk eftersom Elias fyller år, och efter det så vet jag inte om vi ska ner till affären och handla lite så att vi kanske kan pyssla :)

Dessutom måste jag handla en ny deodorant eftersom min nuvarande är slut, och det är inte särskilt kul, too much information kanske, men nu var jag i alla fall ärlig om den saken :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0