Ny duschade!

Nu har jag och Sebastian varit och tagit en skön dusch, jag känner dock att vi kanske skulle ha tagit en lite mer "kallare" dusch som skulle blivit avsvalkande istället för en ångande varm dusch som gjorde att jag är supervarm lika som jag var innan, fast fräshare nu då.
Provade förresten min nya deodorant idag också, köpte en dove gurka & grönt te!
Den luktar super fräscht och riktigt gott faktiskt! Så den är jag nöjd med.

Om en stund ska nog jag och Sebastian gå ner och äta frukost eftersom han inte har ätit än och hans födelsedags-mage kurrar. Jag är i och för sig ganska hungrig jag också, för jag åt vid nio någon gång. Fast vadå frukost, haha jag ser ju nu att klockan är tio över ett, då blir det väl kanske lunch istället då!

Vi får höras sen! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0