klar med pysslet :)

Som jag skrev förut så dog ju mitt kamera batteri, och tyvärr passade inte Sebastians morbrors laddare till mitt batteri, så där rök dom bilderna tänkte jag.
Men när jag var nere och letade efter en pensel till mitt pysslande så hittade jag en gammal kamera med fyra megapixel, så nu kan jag ladda upp bilder men det är inte så fin kvalité på dom, men det är ju bilder i alla fall! :)

Blev pyssel efter att jag hittat allt som jag skulle ha, dock skulle jag egentligen ha en kruka och en/flera sten(ar), men det blev inte så, utan jag tog några tråkiga ljuslyktor som sebastian ändå inte använder, och jag blev ganska nöjd med resultatet, dock hade det kunnat bli bättre om jag bara hade varit hemma bland mina egna saker ^^

Nu har jag krupit ner och funderar på tv eller chilla runt lite på nätet, vi får väl se vad som händer.


Bild ett: Mina pysselsaker, lyktorna innan deras makeover.
Bild två: Jag som håller på att klippa ut min mall.
Bild tre: klister-Cathrin
Bild fyra: En koncentrerad brud.
BIld fem: Klart!, dock suger ju upplösningen! ><






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0