I'm in an dancin' mood.

Nästa vecka är det, som jag nämnde i ett inlägg igår, dansbandsveckan.
Jag och Sebastian har knaske jobb på hotellet i Malung då, men vi vet inte säkert än eftersom vi blev placerade i kö. Dock skulle det vara bra om vi fick jobbet eftersom vi redan bestämt vad vi ska göra med pengarna (a) :)

Men det jag skulle komma till var, att om vi inte får jobb på hotellet så ska vi ha loppis hemma på gården, välbehövligt och kul! För det dinns ju massa saker som man själv tröttnat på men som andra ser som något "nytt", själv köpte jag mig fem gamla mjölkflaskor och en film på loppis förra veckan.

Så om ni har vägarna förbi på dansbandsveckan kan ni ju komma till mig och Sebastian och handla lite, allt möjligt olika kommer att säljas, troligen blir det också hembakat fika + kaffe som man antingen bjuds på eller kan köpa för en femma eller något. Så det ser jag fram emot väldigt mycket.
Vi kommer att vara hemma på mormorsgård, dit jag även ska flytta och det är i mobyn och det kommer att vara skyltat från stora vägen men även den gamla vägen. Kanske inte så lätt för er som inte vet att förstå, men har man varit på dansbandsveckan förut så blir det nog inte så svårt! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0