I laugh, then i walk away.

haha, fick nyss detta fina gästboks inlägg på min bilddagbok från en kille som helt enkelt inte har nått sin fulla uveckling från barnstadiet än.

Han sa först att alla bloggar är lika och att dom är tråkiga och waste med time, hans egna ord. Jag svarade lite enkelt att dett finns en uppsjö med olika bloggar med olika kategorier och att ingen tvingar honom till att läsa, så han får tycka att det är tråkigt om han vill.

Oh ja, då fick jag detta till svar!
Det är sånna gånger man känner hur mycket mer vuxen man är mot endel andra.

Förresten kallade han Malung för stad!
Vilken härlig komplimang, då vi har lite mer än 10 000 invånare och därför kallas för by eller mindre ort :)



Kommentarer
Martin! :D

Haha! :D Malung är ju ingen stad! det trodde jag då alla visste! Det är så roligt att någon har satt centrum inom sådana här " "! haha ;) Har du sett det? :P

2009-07-11 @ 00:38:00
URL: http://bingochbong.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0