Citron tips!

Sitter och kikar på Harry Potter och hemligheternas kammare just nu, kollade på de vises sten innan.
Rätt spännande ändå, även fast jag sett alla filmer förut, haha ;D

Jag har ett tips till er läsare förresten!
Jag ska själv testa det när jag kommer hem imorgon,
tipset är, att om man har torra/sträva armbågar så ska man köpa citron och dela den på mitten och ta ena halvan och gnida den mot armbågen, den blir då mjuk och len och får en otrolig lyster!

Men! man ska inte nu på sommaren använda det på morgonen utan göra det på kvällen, då sol och citron inte är någon bra kombination! Dock är det väl ingen större fara nu när sommaren regnar bort och solen är långt borta..



Kommentarer
Martin! :D

Haha så du kikade inte på Harry Rotter nå då? ;)

2009-07-15 @ 01:58:13
URL: http://bingochbong.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0