SOL!

Åh vilken härlig dag, visserligen började den inte allt för bre, eftersom vissa tror att jag fifflar? omg, jaja.
Men skolan gick fort och smärtfritt, stannade dock kvar i två timmar extra med Evelinis och kirrade de flesta frågorna av samhälls uppgiften :)

När jag kom hem så la jag mig i soffan på balkongen och läste de sista fyrtio sidorna av vingklippt ängel, och sedan vilade jag mig en stund & solade magggen. Nu sitter jag här ute vid balkongbordet och känner mig gladare men även ledsnare än vanligt. Men jag vill verkligen att det positiva ska ta över, känner till och med för att ta några skutt med hopprepet.

Seb kommer antagligen inte idag, och imorgon drar jag med Planki till mora, får se hur det blir.

Tack Supp för att du kirrade bloggen åt mig, och varsågod här har ni ett värdelöst inlägg!


Kommentarer
Seb.

förlåt... :(

2009-04-25 @ 09:46:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0