Mora.

Jahapp, nu har vi varit i mora, jag var på hab i tre timmar och det blev inte alls så tråkigt som jag trodde att det skulle bli.
Man fick prata & testa massa olika saker & ja..

Men drog iaf på dollar store efter hab och anki utbrast: jaja, jag betalar väl allt åt dig idag då.
och jag hade inte ens yttrat mig, men ja man tackar ju inte nej precis :), dock plockade jag inte på mig så mycket, men jag gick omkring med framtidsplanerna i huvudet hela tiden när man gick runt bland massa härlig inredning.
Men detta fick jag med mig hem iaf:



- Nivea, straight & easy, luktar otroligt gott!
- 3 stycken förpackningar med runda karameller.
- En påse Look o Look
- Naturgodis
- 30 engångs hyvlar som är asbra, tack madde för att du omedvetet lärt mig detta!
- Ett genomskinligt paraply med blå prickar, jag har ALLTID velat ha ett genomskinligt paraply!
- Hårinpackning som doftar sommar frukter.
- Ett nitskärp till den som betyder mest här i livet, känn dig träffad Seb!


Senare ikväll blir det troligen grillning, och sen vet jag inte riktigt. Men något kan jag väl tro.
Fuck, i want you cns.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0