Malin



Bild sedan -06



Efter att ha suttit vid datorn i x antal timmar så plingade det till på msn & Malin frågade om jag skulle med ut och gå.
Och naturligtvis ville jag det, finns inget bättre än när folk frågar om jag vill gå ut. Jag tuggade i mig en morot och sedan möttes vi vid Puttes, drog en vända runt broarna & sen lite extra på det. Det var skönt men min kondition skrattade åt mig, när vi gått nästan klart så ville malin in på ica och köpa lite naturgodis så så blev det, vi satt oss vid niss ett tag, men ett par mycket korkade killar satt och kastade pomfrites åt alla måsar så tillslut kryllade stället av "jag-skiter-snart-i-dit-huvud" pippisar. Då gick vi därifrån och vi smsade Camilla, så sen gick vi hem till hyddan. Kollade på Hjälp jag är med i en japansk tv-show, men när det blev reklam gick jag hem. Kändes som att jag skulle dö ungefär, eftersom det högg,högg och gögg i mitt  högra bröst. eller ja inte i själva tutten emn ovanför. Och nej det var inte hjärtat.

Kom hem och fick ångesten avverkad, och av nedanstående inlägg så var det naturligtvis detta jag pratade om, kuk vad besviken jag är! Och jag vill bara lägga av med att vara 'vuxen' och bete mig omoget som fan, för jag blev verkligen besviket.

Egil: *ipipipi*, men du ser besviken ut..
C: det är jag inte, kan du gå?...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0