M: Men hello saferide & Håkan är väl samma?

Nu har vi spenderat mångamånga timmar i solen, och jag kan säga, att även om många bilder blev bra - så var det svettigt & konditionen skrek som sjutton där vi hoppade på min lilla studsmatta, dessutom kolappsade min rygg tillslut :s Så vi fick lägga ner & kirra några bilder på verandan istället. När minnet på kameran började svikta så gick vi in och tömde den på 859 bilder, raderade väl en sisådär 650 av dem, det blev riktigt många härliga skratt, för att inte tala om när vi väl flög där - det var skratt det!

Men tiden rann iväg och jag blev hungrig så jag tog mig lite mat, efter det skulle även M hem och är, så då följde jag henne en  bit på vägen & rastade Rapp samtidigt. Har även bjudit in henne på tacos ikväll, vet dock inte om vi har någon köttfärs :o jaja, det löser sig :)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0