Life is a highway.

http://www.freestreet.se/?r=5110

Idag är som vanligt när man har en tyrann i huset,
alltid vakna med känslan, kommer hon vara på bra eller dåligt humör idag?
idag var hon på dåligt, sa inte godmorgon & smällde igen min dörr när jag var i telefon..

Men faktiskt, jag är van & jag har större anledning att vara på dåligt humör.
Så jag förstår inte grejen med att vara arg på mig när jag inte ens gjort något?
vafan, om jag skulle skriva upp allt jävla skit hon gjort åt mig så skulle detta inlägg ta upp hela förstasidan på bloggen.
Sen har vi en stor grej som stör mig, alla som säger " men hon verkar trevlig ju" eller "men nu överdriver du väl" och dylikt.
För jag lever i det, dag ut och dag in. varför i helvete skulle jag överdriva? om jag upplever det på ett sätt, då kan ingen ta det ifrån mig.

Igår tänkte jag ta reda på tvätten & diskmaskinen om det fanns något i den.
Men lusten rann ur mig helt, eftersom de varit i mora & fläskberget fått vad han pekat på.
I finrummet står en gigantiskt bilbana med bilar, helikoptrar och hela kittet.
Det måste ju ha kostat 200 spänn. Så jag frågar vad jag fått, inte för att jag var i behov av något sådär direkt,
utan för att han får något MINST en gång i veckan.
Svar : det ligger en geisha på ditt skrivbord.

EN GIESHA?! uhm, vad kan den kostat? 7 kronor?
tack så mycket, tack!






Nej tvi vale för denna jävla familj, jag vill bort härifrån så fort som möjligt.
Imorgon försvinner jag åtminstånde för helgen, hejdå malung & hej valbo + Mamma :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0