GAYLORD FOCKER



Bara för att jag aldrig uppdaterar..



ALLA TJEJER GÖR DET HÄR TESTET!!
för du vill väl aldrig stå utan kärlek

Om just dig
Fullständigt namn:
Anna Othilie Cathrin Gudmunds Östertun, Rahm
Född: 920124
Bor: Malung
Smeknamn: inget, eller jo. eller nej..
Familj: Pappa, anki & bror i ena. Mamma och bror i den andra.
Intressen: läxor atm -.-'
Skola: Msg

Har du under denna månad...
Saknat någon:
  Ja
Ångrat något: Ja
ljugit: uhm, kanske?
Svikit någon: mig själv, som varje månad
gråtit: Ja
skrattat: Ja
varit sjuk: Nej
varit utomlands: Nej
Träffat någon som du chattat med på datorn: Ja

Humör
gråter du ofta:
ganska
Skrattar du ofta: Nja
hur känner du dej just nu: trött
hur har du mått senaste tiden: neråt
har du funderat på självmord: Nej
Har du någon/några hemlighet/hemligheter för dina föräldrar:  Ja
Funnit kärlek denna månad: Nej

Kärlek
blir du lätt förälskad: Ja, eller jag kan börja tycka om någon jävligt lätt. Tyvärr
Är du kär i kärleken: Nej
är du förälskad just nu: Nej, jag älskar
om ja, vem: RahmarN^
hur många har du varit tillsammans med denna månad: 1
hur många har du strulat med denna månad: 0
har du blivit sårad av kärleken: lite
har du blivit lycklig av kärleken: Ja
Vilken sorts killar gillar du: olika
ska en kille vara söt eller het: spelar ingen roll
ska en kille vara lång eller kort: lång (a)
ska en kille vara blond eller brunett: Spelar ingen roll
får du många killar: Nej

utseendet på dig

brunett eller blondin: brunis
Ögonfärg: grågröna
långt eller kort hår: Kort -.-
brukar folk säga att du är snygg, söt , vacker: bara seb, men han får inte säga annat
Eller tvärtom: nej
Har någon sagt att du borde bli modell: Ja, hahahahahha xD
har du långa naglar: nej
sminkar du dig: sällan
varför? är du inte vacker utan: uhm, skrev ju sällan men.. nej det är jag väl inte. men inte med heller,


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0