We like sunshine on morninGGs

idag är det torsdagen
torsdagar är bra men sega dagar
för på torsdagar vet man att det är sista dagen på ensamhet, allt träffar man någon på fredag.
någon som man bryr sig om och som man tycker om.
en sådan person är i morgon  maria och jag längtar efter hennes goda och positiva energier.
skrattar alltid med henne och mår allmänt bra!

Så idag förstår ni, när jag slutat skolanbaby så ska jag städa mitt rum.
inte för att det är stökigt, när det gäller stök är jag nog ganska pedantisk.
men däremot är golvet en smula dammigt, det framhävs tydligt då jag inte har någon matta som det kan gömma sig i och lura mig att det är rent.

sen ska jag nog baka en sockerkockerkackerlacka.
blev inget igår, kom i annat. 
typ Cathrin latrin och sån skit. där var jag rolig ? latrin och skit i samma mening?

jaja, nu ska jag hm.. jag vet inte riktigt, gå in på rummet och kolla Hannah montana kanske.
det är morgon standard, fast det är inte särskilt bra ^^

men puss på den varma morgonsolen.

FÖRRESTEN:O nu kom jag på att jag måste gå till skolan, gå alltså -.-
bara för någon jävel tyckte att min cykel var snygg och tog den ifrån mig ju, det hade jag glömt.
fan.



Kommentarer
anna+karin

dumma människor som tar cyklar!
Hoppas att det blir en härlig morgonpromme!

2008-05-08 @ 07:54:38
URL: http://notsocute.blogg.se
caroline

Ha en Bra dag!
Carro

2008-05-08 @ 08:05:53
URL: http://carrobruden.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0