The speed of sound

Måndag

Så här va, att jag skriver inte i min blogg. den är så useless att det inte finns, för jag har inget intressant att skriva. Men eftersom maria frågade varför jag inte skrev längre så får jag la försöka again.

Var med Sebastian onsdag-söndag, han har varit som förbytt, helt underbar & ja..
helt perfekt (nästan). för ingen kan vara perfekt det vet jag.

jag kommer inte komma på något att skriva förutom att maria är en bra vän & en snygg vän.

snart ska jag äta kyllling å ris. sen SKA(!!!!!) jag jobba so jag lovar, harfaktiskt hittat lite information men det blir mer, jara.

föresten vill jag ha långt hår, det vill alla att jag sak ha, utom amanda, hon är trevlig.
jag vill ha det nu.

tror jag ska söka på bajamaja.se nu.
hare bra då vafan.
jag är en tönt som förklätt mig till en cooling för tillfället.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0