suga,suga' how you get so fly?

idag så har vi haft np eller äp?jaja, mattec, det gick skapligt goett förfasiken vettni.
handlade om choklad, tur jag hade med mig för man blev sugen, ja.
men jag hade med ett äpple och en macka också.
men Therese fick mitt päppel.
jag vela inte ha det.


sen nu när jag kom hem för typ fem timmar sen så började jag med son igen. nu har jag bara litelite kvar.
och om åtta minuter så ska jag se på fula betty, hon är söt vafan.

förresten så är maria min bassyrra för vi kan.
(bajsa alltså?) nejmen.

OCH jag har köpt.
nej jag har inte betalat maria än, så jag har offeciellt sett inte köpt än.
men, iaf en födelsedags present åt sebastian rahm.
vettni vad han ska få?
hepp, men det vet han&hon&jag.

det va iaf något som började på d & slutade på t.
inte drit. ahhahaha. ha-ha

men nej. nu ärre bara fem minuter kvar till snygga betty.
PUSS!


image24


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0