Strawberry fields forever

nu har jag kommit hem till min lilla stenkula.
vi bor i grotta.


jag ska åka till Karro den 15:e istället för det går ju inga bussar på lördagar till värmlandia så som den 14:e är.

och vi har
fått förlängt
på vårat so arbete
så nu har man tid på sig ända tills onsdag, det är gosigt vettni

just nu är det dildon sven i media player, jag ska nog byta låt. den är inge bra :(
nu har jag bytt.

Vet ni om att en normalstor kopp kaffe innehåller ca 100mg koffein?
Vet ni om att jag är född i apans år?

jaja iallafallafallirullan
så skjutsade samuel hem mig idag, för min cykel är stulen, IGEN



idag är det den sjunde också, det är min & Sebastians dag.
idag har vi varit tillsammans i 213 dagar, det är lika mycket som sju månader.
7:e oktober 2007  till 7:e maj 2008.
det är ganska länge, men i älskar varran
superduper :D

nu ska jag trixa med en grej innan jag börjar med so'n

Goodnight and go / Catothrorinon


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0